divendres, 19 de setembre del 2014

LO (LayOut) 1 - You Are My Happy

Bon dia!
Avui us vull ensenyar el nou projecte que tinc entre mans, és el meu particular Project Life, dedicat a la meva filla Sònia. He decidit fer un LO (o layout) per cada mes, així que ja em puc posar les piles perquè ja té dos anys i toca fer, de moment, 24 LOs. La idea va sorgir al veure que no tenia cap àlbum seu, i tinc tantes fotografies seves que vaig veure que no acabaria mai. I vaig pensar... fes-li "1 mes = 1 foto". Dit i fet! 

L'estil és clean&simple, vull que siguin molt senzills, que la fotografia tingui tot el protagonisme. 

----

Buenos días!
Hoy os quiero enseñar mi nuevo proyecto, mi Project Life particular, dedicado a mi hija Sònia. He decidido hacer un LO (o layout) para cada mes, así que ya me puedo poner las pilas porque ya tiene dos años y me tengo que poner al día con 24LOs. La idea surgió al ver que no tenía ningún álbum suyo, y tengo tantas fotos que vi que no acabaría nunca! Y pensé... hazle "1 mes = 1 foto". Dicho y hecho!

El estilo es clean&simple, quiero que sean muy sencillos, que la foto tenga todo el protagonismo.








2 comentaris: